Minu UP
 
›   Minu arve
›   E-Arve
›   Arve saamine
›   Minu kirjad
›   Arvutikaitse
›   Televisioon
INTERNET
 
›   Paketid
›   Sompa paketid
›   Eramaja paketid
›   Äripakett
›   Tehniline tugi
›   KKK
›   Liitumine
›   Ärikliendi liitumine
›   Kampaaniad
›   Teenused
Televisioon
 
›   TV Teleris
›   TV Arvutis
›   TV 3.50 Ђ
›   Oranћ 11 Ђ
›   Sinine 15 Ђ
›   Kasutusjuhendid
TELEFON
 
›   Hinnad
›   Teenusest
›   Tehniline tugi
›   KKK
MUU INFO
 
›   Tutvus
›   Algajatele
›   Foorum
›   Tööpakkumised
›   Uudised
KONTAKT
 
›   Firmast
›   Kontaktandmed
›   Asukoht
›   Kirjutage meie
Telefon \ Tehniline tugi
Tehniline tugi
 

Kuidas liituda?

1. täida avaldus Uus Programm telefoniteenuse kasutamiseks siit;
2. või helista klienditeeninduse telefonil 3371064, 53466326;
3. või külasta lähimat Uus Programm OÜ esindust.

Lisaks Teie isikuandmetele on vaja teada millist interneti püsiühendust kasutate ja kas soovite kasutusele võtta uue telefoninumbri või säilitada olemasoleva.

Kui kasutate hetkel teise telefonioperaatori teenuseid (nt Elion, Starman või Tele2) ja soovite tulla meie kliendiks, saate säilitada oma olemasoleva telefoninumbri. Numbri ületoomise protsess võtab aega kuni kaks nädalat.

NB! Enne, kui number ei ole meie võrgus, senise operaatoriga telefoniteenuse lepingut lõpetada ei tohi.

Kui täidate internetis avalduse, siis võtame Teiega ühendust 3 tööpäeva jooksul ja lepime telefoni või maili teel kokkusaamise lepingute allkirjastamiseks ning vajadusel seadmete üleandmiseks.

IP-telefoni/adapteri üldine kasutusjuhend

Käesolev juhend kirjeldab ip-telefonide ja adapterite üldiste funktsioonide kasutamist. Igal konkreetsel aparaadil võivad osad funktsioonid ja klahvid erineda alltoodust - seljuhul juhinduge konkreetse seadme kasutusjuhendist.

Kõnede ennetav suunamine
Aktiviseerimine: tõstke toru, valige *21* ja number kuhu soovite suunata, oodake kinnist tooni. Lõpetamine: tõstke toru ja valige #21# oodake kinnist tooni.

Kõnede suunamine kui telefon on kinni või ei ole kättesaadav
Aktiviseerimine: tõstke toru, valige *67* ja number kuhu soovite suunata, oodake kinnist tooni Lõpetamine: tõstke toru ja valige #67# oodake kinnist tooni.

Kõne suunamine kõne ajal (ainult IP-telefon)
Käimasoleva kõne ajal vajutage telefonil TRANSFER nuppu - kuulete tooni, seejärel valige number kuhu soovite suunata ja vajutage SEND. Seejärel võite toru hargile panna.

Kõne ootele panek (ainult IP-telefon)
Vajutage telefonil HOLD nuppu. Teine pool kuuleb ootemuusikat. Kõne taastamiseks vajutage uuesti HOLD.

Kõnepost
Kõneposti kuulamiseks ja seadete muutmiseks: IP-telefonil vajutage MESSAGE nuppu, adapterit kasutades valige telefonil number 999. Seejärel palutakse teil sisestada telefoninumber (teenuse kasutaja number) ja salasõna (vaikimisi 0000). Salasõna saate soovi korral ise muuta.

Kõnepostis oma teate salvestamine
Logige oma postkasti sisse (nupp MESSAGE või 999), valige 0 (postkasti omaduste muutmine) ja seejärel 1 (oma teate salvestamine), automaatvastaja juhendab teid edasi.

Postkasti salasõna muutmine
Logige oma postkasti sisse, valige 0 (postkasti omaduste muutmine) ja seejärel 4 (uue salasõna salvestamine), automaatvastaja juhendab teid edasi.

Koputus (lisatellimusel)
Kui koputusteenus on tellitud, siis käimasoleva kõne ajal kuulete kahte järjestikust tooni: "koputust" See annab märku, et teine kõne on ootel. Et ootel olevat kõnet vastu võtta on kaks võimalust:
1. käimasolev kõne katkestada, telefon heliseb uuesti ja saate vastata teisele kõnele.
2. vajutada FLASH nuppu. Esimene kõne pannakse ootele ja teine kõne on aktiivne. Uuesti FLASH nuppu vajutades saab neid kõnesid vahetada.

Viimati valitud, vastatud ja vastamata kõnede vaatamine (ainult IP telefonid)
Et näha oma viimati valitud numbreid, tõstke toru ja vajutage telefonil nupule CALLED. Ekraanile ilmub viimati valitud number. Edasine vajutamine CALLED nupule kuvab järjest kõiki teie poolt valitud numbreid valimise järjekorras. Kui soovite mõnele numbrile helistada siis vajutage SEND kui soovitud number ekraanil on.

Et näha vastatud ja vastamata numbreid tõstke toru ja vajutage telefonil nupule CALLERS. Ekraanile ilmub viimane vastatud või vastamata number. Edasine vajutamine CALLERS nupule kuvab järjest kõiki teie poolt vastatud või vastamata numbreid kõnede saabumise järjekorras. Kui soovite mõnele numbrile helistada siis vajutage SEND kui soovitud number ekraanil on.

Telefon hoiab mälus 99 viimast numbrit. Voolukatkestus tühjendab mälu.

IP-telefoni Grandstream Budge Tone-100 kasutusjuhend
 


       

TV 13.40€
Rohkem kui 100
telekanalit














































































































































































































   Rakvere 12c, Jõhvi   Tel.: 372 3371064 GSM: 372 53466326     E-mail: info@up.ee Web: www.up.ee     © Uus Programm 2001-2012